reklama

Radšej ďalší pôrod, ako prežívať s deckom bolesť zubov.

Odohralo sa prednedávnom..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

- Mamíííííííí!!!! - ozvalo sa nesmelo.

- Mamííííííííííííí!!! Nepočuješ, alebo čo?! - zhúkla na mňa, skoro som sa nevyhla zárubniam.

- Zase zub? - dovolila som si opýtať sa.

- Mami, daj mi prosím ťa polku Ibalginu - skúšala asi stý krát.

- Simi, nemôžeš to jesť ako lentilky, do rána musíš vydržať, dáme na to studený kapesník, vypláchneš si páleným, len to preboha neprehltni - tá kombinácia s Ibalginom by bola dosť blbá na 11-ročnú..

- Mami, ale ty nevieš, ako to strašne bolí - hahahahahahahaha

V to ráno by si na nás zgustol nejeden psychiater..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V čakárni sme sa nemohli na seba ani len pozrieť, hrozilo riziko, že nám tam vytečú nervy.

V ordinácii napätie opadlo.

- Simonka, ktorý zub ťa bolí? - skúšala teta lekárka, oblečená v čudnom skafandri a v lyžiarskych okuliaroch, prinútiť malú otvoriť pusu.

 - Ja sa tak bojím, že už tuším žiadny - pozrela na mňa.

 - Len nešpekuluj a otvor tú pusu, ja Vám pani doktorka ukážem, ktorý to je - nemôžem dopustiť ďalšiu podobnú noc s rizikom, že mi decko zostane závislé na Ibalgine.

Zub musel von, gymnastické cvičenie pani doktorky nemalo chybu, malú bolo počuť až do lekárne, ale spali sme v pohode.

A ako predísť závislosti na Ibalgine, hlasovým, nie zrovna príjemným prejavom u zubárky a ďalším komplikáciam?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slovami mojej dcéry: - Kokšo, už nech som na dôchodku, nech mi vytrhnú tie sprosté zuby a dajú protézu - 

Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu