reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Na pohrebe som neplakala

Anna Menkynova

Na pohrebe som neplakala

Ocova mama, moja starenka... Bola zvláštna, bola srandistka, ale taká, až to vyrážalo dych. A ja som sa nemala narodiť.

  • 17. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 648x
  • 11
Neverím...

Anna Menkynova

Neverím...

Ako krpec, straaaaašne zakomplexovaný, som sa zastrájala, že deti mať nikdy nebudem. Dôvod bol stále ten istý.. Žila som totiž v domnienke, že všetky deti to majú doma také ako ja. Že aj ten ich oco pije, kričí a že aj oni sa tak strašne za to hanbia.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 306x
  • 8
Ako sme večer vypli telku.

Anna Menkynova

Ako sme večer vypli telku.

Ktorá mimochodom aj tak u nás šlape minimálne. Čo sa teda divím, lebo ja som ako decko fičala na TV furt, hlavne na Majke z Gurunu. No, ale nie každé deco si zvyky zachováva aj v dospelosti. A moja krpaňa má oveľa radšej, keď sa telka vypne a robí sa hocičo iné. Divné? Ani nie, len je taká ukecaná, že pri zapnutej telke sa nemôže dostatočne prejaviť.

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 434x
  • 12
Pre deti všetko na svete...

Anna Menkynova

Pre deti všetko na svete...

Každý rodič, no snáď na pár výnimiek, je kvôli svojim deťom obetovať naozaj všetko. Aj na úkor svojho šťastia a pohodlia. Často myslievam na jednu pani, slobodnú mamičku, ktorú som spoznala na dovolenke v Chorvátsku. Bola tam so svojou 16 ročnou dcérou Hankou a nejako logicky sme sa skamarátili, keďže aj ja som tam bola len s malou. Myslievam na ňu často, lebo jej život mi pripomína trošku ten môj, až na malé výnimky..

  • 28. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 947x
  • 18
Ako ja by som diabetičkou byť nemohla..

Anna Menkynova

Ako ja by som diabetičkou byť nemohla..

No, nemohla, nemám na to predispozície. Nie také tie genetické, lebo tie mám. Po otcovej sestre. Ale iné mám na mysli. Napríklad, ako sa nepos.ať, keby mi to lekár oznámil, nevyčítať si, že prečo práve ja, naučiť sa s tým žiť a nezblázniť sa. Ja viem, väčšina z vás to môže vidieť inak, však s cukrovkou sa žije relatívne v pohode. Pár krát si pichnete inzulín, sledujete si cukor, kalórie a neviem, čo všetko..

  • 23. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 050x
  • 16
reklama
O tom, ako spomínam...

Anna Menkynova

O tom, ako spomínam...

... a to s tými spomienkami nie je bohviečo, lebo ja mám asi nejakú spomienkoporuchu (vlastná diagnóza )..

  • 27. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 810x
  • 19
Závisláci..

Anna Menkynova

Závisláci..

So závislosťou som sa stretávala odjakživa. Nemám ju rada, nechápem ju a bojím sa jej..

  • 12. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 943x
  • 30
Radšej mať deti bez rúk, ako poškodený trávnik.

Anna Menkynova

Radšej mať deti bez rúk, ako poškodený trávnik.

Ľudia, ktorí žijú na vidieku a majú malé deti, určite vedia, čo za námahu je naučiť ich správne lietať po krvopotne vysadenom trávniku. Ten sa majitelia snažia kosiť a pretŕhať od zbytočnej buriny s tou najväčšou láskou..

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 523x
  • 50
Ešte stále to bolí..

Anna Menkynova

Ešte stále to bolí..

Pamätám si, keď oco prišiel prvý krát domov opitý. Mala som 6 rokov. Neprišla som na to sama, že je opitý. Decká, s ktorými som sa hrávala pred činžiakom, si to šuškali. Prešiel okolo nás a zavolal ma domov. Spýtala som sa ho, či je opitý. Na rovinu. Dostala som svoju prvú facku. Myslím, že dovtedy som ho bezvýhradne milovala..

  • 24. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 839x
  • 45
Všetko naaaaaaaaaaj !!!

Anna Menkynova

Všetko naaaaaaaaaaj !!!

Tak si sa drahé díťe dočkala. Dnes máš tých, ako hovoríš, krásnych 10r. Nevadí, že je piatok trinásteho. Ešte aj apríl. Veď ten dátum si ťa vybral sám. Si tak trochu strelená, pojašená, bláznivá.. ako aprílové počasíčko. Ale si moja..

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 681x
  • 12
reklama
Už ma toľko nevychovávaj!

Anna Menkynova

Už ma toľko nevychovávaj!

Takto nejako prosím tú moju dospeláčku skoro obdeň. Je síce pravda, že mne sa tej výchovy v detstve veľa neušlo, ale zodpovedne priznávam, že som sa naučila čistiť si zuby a dodržiavať základné hygienické návyky častejšie, ako ma učila moja mama, hry v detstve som si užila.. no, užila, v ôsmich rokoch som sa stala tetou, takže, ak sa za vyplnenie voľného času nejakou hrou považuje kŕmenie, prebaľovanie a kočíkovanie sestrinej prvorodenej dcéry, tak som sa prehrala vlastne celé svoje detstvo.

  • 11. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 252x
  • 33
Ako prísť k blbej povesti..

Anna Menkynova

Ako prísť k blbej povesti..

Stačí, ak ste diabetici a žijete v malom meste, kde vás každý pozná..

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 516x
  • 27
Ako sme "dobrali" učivo..

Anna Menkynova

Ako sme "dobrali" učivo..

Môžem byť spokojná, že čo sa týka školy, Sima nie je po mne. V prvej triede sme si užili svoje, ale začiatky bývajú pre každého ťažké. Od druhej triedy si to hviezda vymyslela naozaj bravúrne. Nechce ma pri sebe ani vidieť, keď sa učí. Nechce ani pomôcť. Až na nemčinu. Inak nič. Vždy som si predstavovala, ako budeme spolu sedieť za stolom, budem jej vysvetľovať to, čomu nebude chápať. Chcela som, aby mala pocit, že mi na nej záleží, že ma má pri sebe, vždy, keď bude potrebovať..

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 566x
  • 57
Sama s vyrazeným dychom..

Anna Menkynova

Sama s vyrazeným dychom..

..presne takto som včera skončila v kúpelni, sediac na vani. Čakala som, že jedného pekného dňa príde Sima za mnou a bude sa vypytovať. Mala by sa síce pýtať tatina, ale úplne automaticky som vedela, že príde za mnou. Vedela som, že sa vždy nájdu dobrochtiví ľudia. Len som nečakala, že to bude tak skoro. Tak ďakujem, ľudia, že sa staráte do našich životov a vnášate do detských duší neistotu, strach a obavy..

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 988x
  • 34
Prázdniny už nemám rada..

Anna Menkynova

Prázdniny už nemám rada..

Kedysi som ich milovala. Cez letné som chodievala k rodičom mojej mamy. Bolo to tam super. K starým rodičom z ocovej strany som nechodievala vôbec. Oco totiž pil a tak nás, deti, nevolali. Neviem, čo sme s tým mali my, ich vnúčatá, ale nejako nám to ani nedochádzalo. .

  • 1. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 13
reklama
Naša cica - invalid.. alebo ako prísť k besnote..

Anna Menkynova

Naša cica - invalid.. alebo ako prísť k besnote..

Keby som mohla, zašla by som na úrad, vybavila našej cice invalidný dôchodok a aj nejaký ten metál za statočnosť. Je naozaj statočná. Vyslobodiť sa z pazúrov nejakého hnusného nenažraného zvieraťa, alebo vyslobodiť sa z nastraženej pasce, neviem totiž, ako k úrazu prišla a docupitať naspäť do pivnice, je fakt sila..

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 785x
  • 18
Neviem, kto som, ale myslím, že viem, kým som bola..

Anna Menkynova

Neviem, kto som, ale myslím, že viem, kým som bola..

Neviem, ako sa mi to stalo, ale zrazu som sa stotožnila s tým, že na tomto svete som za trest, nie za odmenu. Že som v minulom živote páchala hnusné hriechy a teraz si odpykávam tú zlú karmu. A mám sa teda polepšiť..

  • 6. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 217x
  • 25
Vlci samotári...

Anna Menkynova

Vlci samotári...

Páči sa mi slovo single. Nie, že by som ja bola single, ale ďaleko k tomu nemám. Sama totiž nie som. Mám chlapa.. Ako sa nazve spolunažívanie dvoch ľudí, ktorí nie sú manželia, nebývajú v spoločnej domácnosti a každý ide sám za seba, teda v zmysle, že ja mám svoje prachy, on svoje, ja idem kam chcem, on tiež a navzájom sa o tom nepotrebujeme informovať?

  • 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 832x
  • 78
Pokazený život..

Anna Menkynova

Pokazený život..

Daj to preč, pokazíš si celý život!

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 095x
  • 31
Spomienky z detstva?

Anna Menkynova

Spomienky z detstva?

Nechápem, prečo si nemôžem vybaviť nejaký normálny zážitok, alebo niečo, čo som zažila so spolužiakmi, či s deckami od susedov, v období tak od 6 do 13 rokov. Akoby som vtedy ani nežila, a keď tak, tak mi to pripadá, že sa mi to len snívalo.. Zato si spomínam na jeden nenormálny..

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu