reklama

Ako sme večer vypli telku.

Ktorá mimochodom aj tak u nás šlape minimálne. Čo sa teda divím, lebo ja som ako decko fičala na TV furt, hlavne na Majke z Gurunu. No, ale nie každé deco si zvyky zachováva aj v dospelosti. A moja krpaňa má oveľa radšej, keď sa telka vypne a robí sa hocičo iné. Divné? Ani nie, len je taká ukecaná, že pri zapnutej telke sa nemôže dostatočne prejaviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

A tak sme ju teda vypli. Mali by ste vidieť ten blažený úsmev. Stalo sa to asi päť minút potom, ako odišla kamoška s dvomi deťmi. Spali u nás a po odchode od nás sme ich nazvali demolačnou čatou. Teda, nazvala ich tak Sima. Ja si teda nemyslím, že si to zaslúžia, ale čo už. Názor väčšiny (čiže Simonkin) má väčšiu váhu. Ja som akurát zistila, že hyperaktívne dieťa by som v pohode zvládla, ale decko, ktoré nevie, čo od dobroty, rozmaznané, miestami vyslovene nevychované, asi sotva. 

Kamoškina Lucka je o dva roky mladšia od tej mojej a vyzeralo to, že sú riadne kamošky. Lenže u Lucky sa objavili nečakané povahové črty a prejavy rôzneho charakteru, ktoré Sima nezvládala. Keď sa veci nediali podľa Lucky, dávala nám to patrične najavo. Škrekotom, piskotom a vydávaním divných pazvukov, za doprovodu rozličných fyzických aktivít, ako krútenie sa na gauči, kopanie nohami a plačom. Ako také trojročné dieťa. Napriek prvotnému šoku z toho, ako dieťa cvičí svojho rodiča, som si to nevšímala. Nie je to predsa moje dieťa. Napokon, keby som zasiahla ja, nedopadlo by to najlepšie a určite nie podľa platných výchovných metód, ktoré uznávajú všetky inštitúcie až po pedagógov spolu s psychológmi. Ale výraz naštartovaného býka v tvári mojej krpane neveštil nič dobré. Po šuškaní mi do ucha, že toto nie je normálne a že čo to tá Lucia vyvádza, spucovala Luckinu maminu, nech sa jej neprosí o pozornosť, keď trucuje a nech si ju nevšíma, lebo ju len citovo vydiera. Kamoška bola v koncoch a evidentné bolo, že toto Lucka nerobí prvý krát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sme si ju nevšímali. Lenže hollywoodska hviezda zistila, že prišla o divákov a popularitu a začala s novým číslom. Prešla k svojmu štrnásťročnému, 1,75 m vysokému bratovi a trésk mu päsťou po hlave. Brat ju zmastil ako žito. Nechcela by som takú bitku zažiť, ale scápal ju aj za nás. A bol pokoj. Chvíľu trucovala v kúte, potom prišla, ako keby sa nechumelilo, vyškerená ako orech za nami. No, tvárte sa normálne. S otvorenými hubami sme očakávali, čo bude. Nebolo nič. Znormálnela. My s malou sme ale zažili šok, z ktorého ešte nie sme v poriadku :)

No a demolačnou čatou sú preto, lebo stihli narosýpať nerozsýpateľné, vyliať kakao, čaj, horčicou ocápať všetko a každého, obliať stenu a tou krpatou miniloptičkou, čo skáče 100 m do výšky skororozbiť luster. Keď sme ich vyprevádzali, smiali sme sa, že na budúce, už len keď ich zbadáme, stačí povedať heslo DEMOLAČNÁ ČATA a obe, bez slov, zamkneme všetky dvere, pozhasíname, zaľahneme pod postele a budeme sa tváriť, že doma nikto nie je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hold, sme asi rozmaznané aj my dve s krpaňou, lebo ak nám niekto podobný naruší tie "naše kruhy", Sima sa mení na zúriaceho býka a ja s výrazom nechápajúceho čumila, hľadiaceho na všetkých s otvorenou pusou, tiež nevyzerám najlepšie..

Zdar všetkým rodičom, ktorí si výchovu svojich detí berú príliš k srdcu...

Ľudia, úplne stačí, ak tie svoje žaby a žabákov budete jednoducho povedané "BRAŤ"... 

Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu