reklama

Všetko naaaaaaaaaaj !!!

Tak si sa drahé díťe dočkala. Dnes máš tých, ako hovoríš, krásnych 10r. Nevadí, že je piatok trinásteho. Ešte aj apríl. Veď ten dátum si ťa vybral sám. Si tak trochu strelená, pojašená, bláznivá.. ako aprílové počasíčko. Ale si moja..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dnes ráno si sa zobudila skôr, ako ja.. Robíš to vtedy, ak máš pred sebou výnimočný deň. Zobudila si ma perfektnou vetou:" Mami, poznáme sa už 10r." A tak som dnes nebrblala, že sa mi nechce vstať. Aspoň raz za čas, že?

Teším sa, keď sa cítiš dôležitá, si strašne podarená a ja sa robím, že ti to ohromne žeriem a tvárim sa tiež dôležito. Sme my dvojka.

Včera si sa ma pýtala, či si viem predstaviť, čo by som dnes robila, keby som ťa nemala. No neviem. A nechcem si to ani predstaviť. Ty môj záchranca. Tešíš sa, že dnes oslavujete dvaja. Ty narodky a starký nástup na liečenie, aj keď nastúpil neskôr. Ste dvaja podarení abstinenti, ktorí milujú detské šampanské. Nesmiem ho zabudnúť kúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ti teda želám, nie také to typické, že veľa úspechov a aby si poslúchala..

Želám ti veľa, veľa zdravia, lásky a prosím ťa, zostaň takou, aká si. Úspechy máš isté už dnes, to viem a s tým poslúchaním, vieme, ako to je. Si to najposlušnejšie decko na svete.

A že ťa ľúbim, ale to ty počúvaš denne a nonstop...

Ďakujem, že si..

Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu