reklama

Závisláci..

So závislosťou som sa stretávala odjakživa. Nemám ju rada, nechápem ju a bojím sa jej..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Závisláci, ako takí, mi strašne lezú na nervy. Hlavne tí, ktorí ubližujú sebe a svojim najbližším. Až tak, že sú z toho na psychiatriu komplet všetci. Myslela som si, že keď odmala dokonale poznám, čo dokáže taký alkoholizmus, budem pripravená čeliť hocičomu..

Omyl. Zažila som pár šokov. Prvý na intráku. Mala som 15r. a spolubývajúcu, tuším bola zo Serede. Volala sa Silvia a bola neskutočne pekná. Robila modelku, nosila vysoké čižmy a bola nadaná na jazyky. Hltala som ju očami, keď mi rozprávala zážitky z Bratislavy, kde sa chodila zabávať s "lepšou" spoločnosťou. Chodievali sme spolu do mesta, skladali sme sa na potraviny, zaspávali na spojených posteliach. Ani neviem, kedy a ako sa to všetko zomlelo, jednoducho začala byť iná, chodievala von bezo mňa, večer sa vracala unavená, s nechutne červenými očami. Odmietala sa so mnou rozprávať, stále pozerala z postele do stropu a v noci nemohla spať. Posledný krát som ju videla, keď vtrhla do izby, do ruky vzala veľký nôž a chcela sa zabiť. Za ňou doletel vychoš s jej rodičmi. Schmatli ju a vyviedli von. Viac som ju nevidela. Neskôr som sa dopočula, že ju rodičia poslali za bratom do Ameriky, že zmena prostredia jej pomôže. Nepomohla. Predávkovala sa. Na intráku tiež bývala len preto, lebo od mala bola problémová. Strašne chcela vypadnúť zo Serede, mala tam nejakú divnú partiu. Rodičia by jej snáď aj modré z neba zniesli. Nuž, niekedy sa nevypláca..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj o pár rokov neskôr som sa stretla so závislosťou. To už som bývala na vysokoškolskom intráku a na záchode som sa stretávala s jednou slečnou. Ja som tam chodila na potrebu a ona grcať. Keď som sa jej pýtala, prečo to robí, či kvôli postave, alebo či má nejaké problémy doma s rodičmi, povedala mi, čo som ani vo sne nečakala. Má normálnych rodičov, pre mňa to znamenalo, že ani jeden z nich nechľastá, nefetuje a nevraždí. A starajú sa o ňu. Dokonca sa starajú aj o to, čo v škole. A postava? Nie, to nebol problém.Wau.. Pre mňa totálne nechápačky. Akurát jej vadilo, že otec, učiteľ na strednej škole, má na ňu nejaké veľké požiadavky, týkajúce sa školy. Keď som jej rozprávala, čo mám doma ja, nechápala ona. A že či som čistá. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak neviem, ja by som dala aj to posledné na svete, len aby sa o mňa rodičia zaujímali, starali a mali na mňa aspoň nejaké požiadavky a nároky.. 

Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu