reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

reklama

pre vás

Fakt máme krízu?

Anna Menkynova

Fakt máme krízu?

Nejdem písať o politickej situácii, to by bola škoda mojej energie, ja mám krízu v popise pracovných kompetencií. Takže na túto tému vážení :)

  • 3. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 642x
  • 0
Deti sú zrkadlom svojich rodičov

Anna Menkynova

Deti sú zrkadlom svojich rodičov

Som rada, že ste nakukli aj do mojich starších článkov, najmä tých o Simonke. V mailoch sa ma pýtate, ako sa mi darí, po tom všetkom, zachovať si pri jej výchove zdravý rozum a taký nadhľad. A žiadate ma o návod na výchovu, o radu, čo robiť s nezvládnuteľnými pubertiakmi. Dúfam, že odpoveď si v tomto článku každý z vás nájde.

  • 13. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 969x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu