reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Menkynova

Anna Menkynova

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sociálna pracovníčka krízovej intervencie.. Simčina mamina, Peťova frajerka :) Zoznam autorových rubrík:  problémy budúcej pubertiačkypre váso spoluzávislostipríbehy o DDASúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Máme právo na zlyhania, ak zostaneme slušní

Anna Menkynova

Máme právo na zlyhania, ak zostaneme slušní

Bola som v kostole. Po dlhej dobe, lebo tam chodím iba pri nejakej príležitosti výročia, niečoho, čo sa spája s mojimi predkami. A tak som bola na omši, ktorá mala byť venovaná mojim starým rodičom z maminej strany. Sú už mŕtvi, títo skvelí ľudia. Pre nich som bola schopná robiť odjakživa všetko na svete. Tak som sa zúčastnila omše, ktorá mala byť venovaná im. Ale nebola.

  • 12. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 39
Som DDA a je nás viac, než dosť

Anna Menkynova

Som DDA a je nás viac, než dosť

Je to už dávno, čo som sem napísala svoj ostatný článok. Mnohí, z mojich blízkych, aj z mojich pravidelných diskutérov a čitateľov, sa ma pýtali, prečo už nepíšem. A ja som vždy odpovedala, že už nemám potrebu, lebo som sa z "toho" vypísala a pomohlo mi to. Odvtedy, čo sme sa tu spolu motali v téme alkoholizmu, odpúšťania kade komu, vychovávali a zabávali sa na veselom spolunažívaní s mojou hlavnou hviezdou článkov, utieklo veľa vody a naozaj som mala pocit, že veci sa krásne usporiadali a všetko je, ako má byť.. Keby..

  • 11. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 7
Keď rodičia nevedia byť hrdí.

Anna Menkynova

Keď rodičia nevedia byť hrdí.

... alebo nemôžu, alebo nechcú...... príčin je veľa. Ja s mojou prognózou do života, akože nič moc, som priam predurčená odovzdávať svoje komplexy svojmu potomkovi. Akurát, že to moje jediné potomstvo je šikovnejšie ako moje celé komplexy a neustále ma síce nevedomky, ale predsa, dostáva do kolien..

  • 19. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 441x
  • 15
Rodinná idylka se vším všudy

Anna Menkynova

Rodinná idylka se vším všudy

Mala krásne detstvo, jednu papuľnatú sestru a skvelých rodičov. Chodila na gympel a chcela ísť na výšku. Škrt cez "rozpočet" jej urobila jedna dedinská zábava.

  • 21. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 289x
  • 54
reklama
SkryťZatvoriť reklamu